Το λογότυπο μ του Μετρό Θεσσαλονίκης – με την ευγενική χορηγία του Κρόνου στους Ιχθύς
μωρέ, μήπως να είχαν συμβουλευτεί αστρολόγο πριν ξεκινήσουν τον όποιο διαγωνισμό; Ας δούμε το χρονικό, κοιτώντας μόνο μερικές πλανητικές θέσεις.
1. Στις 28 Φεβρουαρίου 2024 η εταιρεία Ε.Μ. προκήρυξε τον διαγωνισμό. Την ημέρα που Ήλιος και Ερμής συναντούσαν τον Κρόνο σε σύνοδο, στην 10η μοίρα των Ιχθύων. Παρά την φαντασία, την έμπνευση και την καλλιτεχνία που χαρακτηρίζει αυτό το ζώδιο, ο Κρόνος λειτουργεί περιοριστικά, στερητικά. ΔΕΝ ήταν μια καλή μέρα για να ξεκινήσει ένας τέτοιος διαγωνισμός.
Θα μου πεις, ο Κρόνος δίνει την απαραίτητη δομή και το περιβάλλον των Ιχθύων ταιριάζει με την λειτουργία ενός διαγωνισμού που δίνει την ευκαιρία της δημιουργίας. Χωρίς πολλή ανάλυση, ο Ερμής αδυνατεί να λειτουργήσει σωστά και αποδοτικά επειδή: α) στους Ιχθύς μια δυσκολία την έχει, β) την δυσκολία μεγιστοποιεί η σύνοδος με τον Κρόνο και το «κάψιμο από τις ακτίνες του Ηλίου. Καλά πήγε αυτό.
2. Στις 4 Απριλίου 2024 ανακαλούν τον διαγωνισμό. Ο Άρης βρισκόταν στην 10η μοίρα των Ιχθύων, ακριβώς στο σημείο που είχε γίνει η σύνοδος Ηλίου-Κρόνου-Ερμή στις 28 Φεβρουαρίου! Ο Άρης της δράσης κινητοποίησε τις καταστάσεις επιθετικά και σύμφωνα με την εταιρεία, «έπρεπε να επανακαθοριστούν οι όροι του διαγωνισμού και να προβλέπεται η δημιουργία συνολικής οπτικής ταυτότητας και όχι μόνο η δημιουργία λογοτύπου».
3. Στις 25 Ιουνίου προκηρύσσεται ο δεύτερος διαγωνισμός. Αρχίζει να μυρίζει λιγάκι από πρόεδρο Εδεσσαϊκού το πράγμα (αν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, κλικ: https://www.youtube.com/watch?v=b6vT_4XPPbQ ). Τι έχουμε στις 25 Ιουνίου; Ο Κρόνος βρίσκεται στην 20η των Ιχθύων, όπου μπαίνει σε στάση και αναδρομεί μετά από 4 μέρες. Ακόμα μια λαμπρή επιλογή για προκήρυξη διαγωνισμού!!
Ακόμα καλύτερο είναι πως το έγγραφο της προκήρυξης διαγωνισμού συντάχθηκε στις 20 Ιουνίου το απόγευμα, με τον Ήλιο σε τετράγωνο με τον Ποσειδώνα, στην τελευταία μοίρα Διδύμων-Ιχθύων αντίστοιχα. Οι αναιρετικές μοίρες, ιδίως η τελευταία, δείχνουν πως κάτι θ’ αλλάξει και πάλι. (https://www.emetro.gr/?p=27837).
4. Στις 2 Οκτωβρίου, και αφού είχαν απορριφθεί οκτώ προτάσεις, προβαίνουν σε απευθείας ανάθεση σε εταιρεία marketing, με τον Ήλιο στον Ζυγό να βρίσκεται σε χιαστί ιδιομοιρίας ως προς την σύνοδο Ήλιου/Κρόνου της 28ης Φεβρουαρίου. Η χιαστί σχετίζεται με από-χωρισμό, με ένα τέλος, μια διακοπή. Ο Ήλιος λοιπόν εκείνη την ημέρα είπε ένα μεγάλο όχι στην αρχική ιδέα. Μα να έφταιξε η Αφροδίτη (κυβερνήτρια του Ζυγού) που βρισκόταν στον Σκορπιό, ώστε προέκυψε αυτό το «μινιμαλιστικό» (ευγενικός χαρακτηρισμός) λογότυπο; Ή και που δόθηκε με απευθείας ανάθεση στα μουλωχτά και σιωπηλά;
Όπως και να ‘χει, ας απολαύσουμε το υπέροχο λογότυπο. Βρε παιδιά, απλώς λίγο χρώμα, λίγο χαρακτήρα ρε γαμ*το. Λίγο κατιτίς!
Ποιος ξέρει! Μπορεί τελικά να γίνει υπέροχος ο σχεδιασμός και να πήγε τσάμπα όλος ο σχολιασμός στο διαδίκτυο, τα memes και αυτή εδώ η ανάρτηση μου ;)
Πηγές:
Comments